Ako želite da se budite srećniji, primenite ove jednostavne rituale

Kako god da odlazite na spavanje, šta god da vas muči ili brine, na vama je najveća odgovornoat da uradite sve što možete kako biste se sutradan probudili što motivisaniji, svežiji i zadovoljniji.

Ako ste primetili da vam se u poslednje vreme ne ustaje iz kreveta, da su vaše misli mračnije, i da kritikujete ili obeshrabrujete sebe pre nego što otvorite oči, evo šta možete da uradite kako biste to promenili:

1. Pripremite se za svaki naredni dan

Ako se budite svesni da ne morate da žurite, da su vam i hrana i garderoba već pripremljeni, i da nećete s nogu jesti nezdravu hranu ili nositi nešto u čemu se osećate neprijatno, osećaćete se mnogo bolje.

Ovim takođe eliminišete mogućnost da zaboravite nešto važno ili da brinete šta ćete da obučete i uklopite kako biste izgledali i osećali se dobro.

2. Izbor alarma i istezanje

Podesite alarm tako da njegov zvuk bude dovoljno glasan, razbuđujuć, ali u isto vreme prijatan i motivišući.

Telefon bi trebalo da bude što dalje od kreveta, kako biste, ustajući da isključite alarm, usput uradili i nekoliko osnovnih vežbi istezanja.

Nakon 6-8 sati spavanja, vašim mišićima potrebno je kretanje, pa se potrudite da uživate u nekoliko trenutaka dobrog istezanja.

To će vas nesumnjivo i učiniti srećnijima, jer rastezanje oslobađa endorfin.

3. Popijte čašu vode

Studije pokazuju da je čaša vode efikasnija u buđenju od kofeina. To je zato što se vaš mozak aktivira kada ga hidrirate, i ako svoju prvu čašu vode popijete rano, spremni ste da održite dobru hidriranost kroz celi dan.

4. Tuš i muzika

Pogledaj i ove vesti...
1 od 22

Nakon brzog jutarnjeg tuširanja uz dobru muziku u pozadini osećaćete se čisto, sveže i spremno za novi dan.

Ne potcenjujte značaj izbora kupke, arome koja prija vašim čulima i vašim mislima.

I ne, ovo se ne odnosi samo na žene, niti podrazumeva luksuz. Svako sebi može da priušti nekoliko mirisnih, osvežavajućih trenutaka nakon buđenja.

Ako slušate svoju omiljenu muziku, vaši otkucaji srca će se povećati i vi ćete uživati u više motivacije za vaš dan – jednostavno.

5. Počnite sa boljim noćnim odmorom

Najbolji način da se probudite motivisaniji je da se pobrinete da sebi priuštite dovoljno kvalitetnog sna, koji će ohrabriti i osnažiti vaše telo i um.

6. Ne gledajte u monitor 2 sata pre spavanja

Plavo svetlo je loše kada vaš mozak treba da se opusti. Izbegavajući telefon, laptop ili televiziju nekoliko sati pre nego što odete u krevet, uživaćete u kvalitetnijem spavanju, što će doprineti danu sa više svrhe i motivacije.

7. Napravite listu od 5 stvari kojima se radujete za nareni dan

Udahnite svrhu narednom danu polazeći od onoga što vas usrećuje i što želite od dana i života.

Koliko god da ste zauzeti, uvek možete uraditi ili priuštiti sebi nekoliko zadovoljstava kojima ćete se radovati od trenutka buđenja.

Držanje za ruke učvršćuje odnos?

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.