10 jutarnjih navika koje će vam promeniti uobičajan tok dana

Dobra jutarnja rutina može biti odskočna daska za čitav dan.

Jutro mnogima nije omiljeni deo dana. Naprotiv – mnogi ljudi ga se iskreno boje.

Da li vam alarm ujutru ubrzava i pojačava otkucaje srca do nivoa zastrašujuće anksioznosti?

Da li se javljaju misli poput – Želim samo da se vratim u krevet i prespavam dan?

Ovo su jutarnji koraci koji će vam pomoći da snažno, samouvereno i motivisano pokrenete svoj dan:

  1. Rano ustajanje

Kako biste uopšte mogli da obavite svoju jutarnju rutinu, neophodno je da sebi obezbedite dovoljno mirnog vremena.

Pozdravite se za neko vreme od svog dugmeta za odlaganje alarma na telefonu, i pokušajte da se budite 30 do 60 minuta ranije nego do sada.

  1. Voda

Koliko vremena protekne pre nego što ujutru sebi priuštite prvu čašu vode?

Voda bi trebalo da bude prva stvar koju unesete u sebe odmah nakon buđenja. Ona će pročistiti vaš organizam, razbuditi vas, i hidrirati vaš um.

Da – pre svega – um, kako biste stvorili pobedničko i optimističko stanje svesti.

  1. Hladan tuš i malo mira

Suvišno je i govoriti o tome koliko tuširanje može doprineti osnaživanju tela i duha.

Nakon tuša, priuštite sebi šolju toplog čaja i kratkotrajnu meditaciju, kako biste se osnažili za zdrav početak dana.

  1. Istezanje

Obično ujutru nemamo vremena za ozbiljan trening, ali iznenadiće vas kolliko obično, ali temeljno istezanje kraj prozora može ukloniti bolove nakon spavanja u neudobnom položaju, i učiniti da se osećate snažnije, gipkije, i zadovoljnije svojim zdravljem i snagom.

  1. Nameštanje kreveta

Mnogi uspešni ljudi izjavili su da prvim jutarnjim postignućem smatraju nameštanje, tj. sređivanje kreveta.

Korak po korak – do velikih dnevnih postignuća.

Malo reda učiniće da i sami osetite da je sa vašim danom i mislima sve u najboljem redu

  1. Zahvalnost

Koliko god besmislenio zvučalo, važno je da izdvojite 5-10 minuta i unutar svoje jutarnje rutine zapišete listu svih stvari na kojima ste zahvalni.

Pogledaj i ove vesti...
1 od 22

Da, baš svakog jutra!

Ovo će vam pomoći da svoj život vidite kao vredan, u pravom svetlu, i poželite da mu se već u narednom trenutku u potpunosti aktivno posvetite.

Ukoliko praktikujete afirmacije, izgovorite svoje najdelotvornije nekoliko puta nakon što ste izrazili i osetili zahvalnost.

7. Muzika

Ono što ujutru slušate odrediće boju, tj. ton predstojećeg dana.

Da li su to uznemirujuće vesti, ili vaše unutrašnje blebetalo koje opet zbog nečega negoduje?

Ne, važno je da ujutru nahranite svoj um unapred pripremljenom muzikom koja vas smiruje, ili čini da se osećate poletno i motivisano.

Đuskanje će, pritom, učiniti da se osetite još bolje i poletnije.

8. Uradite brzo najzahtevniji kućni posao za taj dan

Ništa bolje od jutarnjeg osećaja postignuća, i olakšanja misli o periodu nakon povratka sa posla.

Najveća žaba jede se prva, zar ne?

Jednostavan psihološki trik zasnovan je upravo na ovome – ako završite sa najomraženijom obavezom, ogroman ostatak dana izgledaće vam neuporedivo primamljivije.

9. Petominutno zakazivanje

Ovo je posebno važan deo jutarnje rutine, naročito tokom vikenda ili perioda godišnjeg odmora.

Tačno je da jutro izgleda lepše bez zakazanih planova, ali je ovo ujedno i ogromna opasnost da na kraju dana budemo nezadovoljni svojom produktivnošću, te da zaspimo nezadovoljni,  i takvi dočekamo naredno jutro.

Nasuprot tome, ako posvetite samo 5 minuta tokom jutra praveći fleksibilan plan željenih dnevnih aktivnosti, uz predviđene trenutke opuštanja i nagrađivanja sebe, zapisivanje rasporeda dodatno će vas motivisati, i pokrenuti da se pripremite i puni volje izađete iz stana.

10. Umreženi doručak

Doručak nikako ne smete preskakati, ali je dobro da ga iskoristite i za jačanje odnosa sa dragim ljudima.

Pozovite ukućane da vam se pridruže, ili organizujte doručak van kuće sa prijateljima.

Ovo će učiniti da se već na početku dana osetite ispunjeno i voljeno.

Šta znači izraz AKTIVNO ČEKANJE?

 

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.