Dijeta PET KAŠIKA

Ova dijeta je odlična za one koji žele izgubiti težinu, ali se plaše drastičnih promena u ishrani. Ne ograničava vas vremenski i bilo bi korisno za vas da razvijete naviku takvog režima ishrane.

Glavno pravilo ove dijete je jasan vremenski raspored obroka i količine
poslastica.

Zapravo, ovo je jedno od tumačenja ideje o frakcionoj ishrani. Takođe se zove ispaša, što se poredi sa prirodnim ponašanjem ptica i životinja – jedenje malih porcija i prilično često. Ova metoda je pogodna prvenstveno za one koji imaju prekomernu težinu zbog prejedanja i nemogućnost kontrole nad količinom hrane koju unose.

Jelo u malim dozama sa kratkim pauzama ima nekoliko prednosti. Prvo, nemate vremena da budete gladni; pomaže u obnavljanju normalne veličine zeludca, koji je proširen zbog velike količine hrane; normalizuje nivo šećera u krvi, ali i poboljšava apsorpciju hranljivih materija.

Dakle, nekoliko preporuka kako se pridržavati ishrane:

– količina svakog obroka ne bi trebalo da prelazi pet kašika hrane;

Pogledaj i ove vesti...
1 od 43

– pauze između obroka ne smeju biti kraće od tri sata;

– čaj, kafa, obična voda – bez ograničenja;

– Vaš meni se može sastojati od bilo kog proizvoda isključujući ograničenja (gazirana pića i pića koja sadrže šećer, uključujući bilo kakve sokove, komercijalne soseve i marinade, kao i kisele krastavčiće i začinjenu hranu- jer stimulišu apetit, pržena hrana…)

– Preporučljivo je da se kuva na pari, griluje i izbegava hrana koja sadrzi u sebi zaprašku. Šta se
može jesti u sirovom obliku, treba jesti sirovo;

– dozvoljeno je jesti pre spavanja, ali poštujući pravila.

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.