Da li vežbanje bez redukovanja ishrane daje rezultate?

Rešavamo večitu dilemu!

Svako od nas je makar jedanput u životu isprobao neku dijetu. Takođe, svima je poznato da se na osnovu dijete može izgubiti višak kilograma, ali je vežbanje neizostavna komponenta mršavljenja.
 
Vežbanje stimuliše rast metaboličkog tkiva, a uz pomoć vežbanja se sagorevaju uglavnom mastu.
Ukoliko samo vežbate, bez držanja dijete, možda gubitak kilograma i neće biti toliko impresivan, ali zapamtite, mišići zauzimaju manje prostora od masti, te ćete izgledati manje, odeća će vam bolje stajati  i bićete bolje- fizički i psihički.

Potrebno vam je svega pet do sedam posea teretani i umereni trening da biste videli rezultate. Pored mršavljnjena, trening utiče na smanjenje nivoa holesterola i stresa.

Pogledaj i ove vesti...

Hodajte pravilno!

1 od 168
Po pravilu, gubljenje težine je 75 odsto ishrana i 25 odsto vežbanje. Analiza koja je posmatrala više od 700 studija o gubljenju težine pokazala je da ljudi najbolje rezultate za najkraće vreme imaju kada jedu pametno.
U proseku, ljudi koji se oslanjaju samo na dijetu, bez vežbanja, za 15 nedelja izgubili su 10 kilograma u proseku, oni koji su vežbali izgubli su svega 6 kilograma za 21 nedelju.
Mnogo je lakše izbaciti kalorije nego sagoreti ih.
Istina je da su dijete siromašne ugljenim hidratima najpoplarnije jer daju najbrže rezultate, ali jako je teško održati ih. Nikada nemojte preterati sa smanjenjem kalorija zato što to dovodi do usporavanja metabolizma i gubitka mišićne mase.

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.