Kako preživeti mamurluk uz pomoć hrane?

Alkohol je diuretik što znači da odvodi vodu iz tela, a to može dovesti do dehdratacije.

Voda
je nabolji izbor jer će nadomestiti nedostatak tečnosti što će sprećiti glavobolju.
Bolje sprečiti nego lečiti. Alkohol nam oduzima vitamine B i C iz tela, stoga pre nego što
uopšte počnete da pijete unesite hranu bogatu ovim vitaminima – žitarice, krompir, banane,
ljute papričice, kivi, brokoli, jagode i narandže. Mleko takođe pomaže u apsorobovanju
alkohola, a kokteli koji sadrže sokove (npr. đus votka) vam pružaju hranljive sastojke i dok
pijete.
Banane, kivi i spanać- Ovo voće i povrće bogato je kalijumom, važnim elektrolitom koji se
nestaje kao posledica diuretičkog efekta alkohola. Ako vam se ne jede salata nakon pijane
noći, stavite sve u blender, dodajte jogurt i napravite šejk koji će vam pomoći.
Jaja su puna amino kiselina kao što su cistein i taurin. Turin pomaže rad jetre i sprečava
oboljenja ovog važnog organa. Cistein smanjuje dejstvo acetaldehida, hemikalije koja je
odgovorna za glavobolju.
Alkohol će smanjiti nivo šećera u krvi, pa uz hranljiv doručak popijte čašu ceđene
pomorandže kako biste uneli malo više prirodnog šećera.

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.