ANTIOKSIDANSI i KAKO ih uneti u ORGANIZAM!

Američki list Dejli miror je još 2010. godine objavio spisak namirnica koje stručnjaci preporučuju kako bi se usporio proces starenja. Do danas, spisak se nije promenio, a u nastavku teksta pročitajte koje su to namirnice u pitanju.

Zeleno povrće

Zeleno povrće treba uključiti u svakodnevnu ishranu zbog velikog sadražaja vode,

mineralnih materija, kao i vlakana. Idealan primer su brokoli, blitva i prokelj.

Plava riba

Ribu treba jesti upravo zbog visokog sadržaja antioksidanasa u masti. Primer su

losos, skuša, tunjevina i sardine.

Voće

Voće je značajan izvor vitamin i pomaže u eliminaciji toksina. Za vidljive efekte,

neophodno je redovno konzumirati citruse, kajsije i jagode.

Bobičasto voće

Bobičasto voće ima visok sadržaj fotohemijskih antioksidanasa. Najdelotvornije

su borovnice i godži bobice.

Suvo voće

Suvo voće sadrži veliki nivo antioksidanasa i vitamina koji obezbeđuju energiju

za čitavo telo.

Žitarice

Žitarice su neka vrsta goriva za vaše telo. One obezbeđuju energiju i sadrže visok nivo mineralnih materija. Zato ih je najbolje jesti izjutra. Najbolji primer su celo zrno pšenice i ovsa.

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje treba ubaciti u ishranu zbog antioksidantskih svojstava, koja se

pre svega odražavaju na kožu.

Crno vino

Uz umereno konzumiranje, crno vino deluje kao antioksidans i pospešuje

cirkulaciju.

Ako redovno unosimo pomenute namirnice, to nam može pomoći da se osećamo

mlađe i da sprečimo prevremeno starenje organizma.

NAPOMENA: Iz ishrane treba izbaciti namirnice poput belog br

ašna i prerađenih šećera, industrijskih peciva i gotovih jela, kao i kravljeg mleka i proizvoda od njega.

Comment on text

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.