Koja hrana je najbolji izvor proteina?

Ako imate problem sa nedostatkom proteina, unošenjem ovih namirnica, rešićete problem.

Svaki izvor proteina, od piletine do kikirikija, sastoji se iz različitih aminokiselina od kojih su proteini izgrađeni. Od 20 vrsta aminokiselina, devet ih je potrebno organizmu, a one se ne nalaze u jednakim količinama u svim namirnicama bogatim proteinima. Ovo su proteinske namirnice koje su bogate svim materijama koje su potrebne našem organizmu:

Pogledaj i ove vesti...
1 od 15
  1.  Grčki jogurt-idealan je za doručak, a sadrži čak 17 grama proteina
  2. Zeleno povrće-kelj, spanać, blitva i drugo lisnato zeleno povrće izuzetno je bogato proteinima
  3. Orašasti plodovi-poznato je da su bogati dobrim mastima, ali sadrže i proteinekoji su preko potrebni svakom organizmu
  4. Jaja-sadrže 6 grama proteina
  5. Mahunarke-bogate su proteinima, ali i vitaminom B. Jedna šoljica graška, sadrži čak osam grama proteina
  6. Riba-osim što je izvrstan izvor proteina, riba je bogata omega-3 masnim kiselinama, koje čuvaju zdravlje srca
  7. Mladi sir-jedna šoljica mladog sira sadrži čak 25 g proteina i 18 odsto dnevnog unosa kalcijuma. Takođe, bogat je kazeinom, proteinom koji se najsporije vari i zbog kojeg nećete biti gladni nekoliko sati.
  8. Piletina-osim što sadrži mnogo proteina je i najzdraviji izvor belančevina iz mesa, jer sadrži najmanje masti.

Saznajte zašto je spanać „magično povrće“

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.