Situacije u kojima NE TREBA piti vodu

Svi govore o hidriranju. Ipak, postoje situacije u kojima voda nije rešenje i kada, naprotiv - može samo pogoršati stanje.

Tokom treninga

Jedna od najvećih zabluda jeste da trening treba prekidati radi ispijanja vode.

Uprkos činjenici da ćete ožedneti , posebno ako je napor intenzivan, preporučuje se da vodu popijete tek kada završite treniranje.

U suprotnom, može vam se desiti da tokom vežbanja osetite glavobolju, mučninu ili vrtoglavicu, jer se telo prilagođava na novu temperaturu.

Kada se veštački zasladi

Jedini prirodan, a dijetalan zaslađivač vode, jeste sveže voće.

Svi ostali veštački zaslađivači, i voda koja se prodaje kao „slađa, a zdrava i energetski snažna varijanta”, zapravo nije preporučljivo rešenje.

Ako je vaš urin bezbojan

Pogledaj i ove vesti...
1 od 60

Bleda boja urina najbolji je pokazatelj prekomerne hidratacije, koja je opasna, jer može dovesti do snižavanja nivoa natrijuma u organizmu.

Pre odlaska na spavanje

Jasno je i zbog čega. Veća količina unete tečnosti neposredno pre odlaska u krevet sigurno će negativno uticati na kvalitet vašeg sna i odmora, budeći vas više puta radi odlaska u toalet.

Takođe, bubrezi tokom noći rade sporije, što može dovesti do prekomernog zadržavanja vode i oticanja pojedinih delova tela.

Kada njome želite da ublažite vatru nakon konzumiranja izuzetno ljute hrane

Ovo je potpuno kontraproduktivno, jer začini sadrže kapsaicin, koji se može ublažiti  tečnošću poput mleka. Voda, sa druge strane, može samo doprineti proširivanju kapsaicina kroz organizam, i učiniti situaciju lošijom.

5 namirnica koje će vam ubrzati metabolizam

 

 

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.