Ove mindfulness vežbe umanjuju stres i vraćaju motivaciju

Ako neprestano žudite za odmorom i opuštenošću, a kada konačno ugrabite slobodno vreme - NE USPEVATE DA SE OPUSTITE, ove vežbe trebalo bi da postanu deo vaše svakodnevne rutine.

POSMATRANJE

Lezite i pažljivo „skenirajte” svoje telo. Ukoliko u nekom delu tela osećate neprijatne senzacije, pokušajte da se umirite i dišete što dublje, dozvoljavajući da vas dah ispuni, uz udah. Zatim temeljno izdišite, svesni potpore koju podloga pruža vašem telu.

DISANJE

Fokusirajte se na deo tela u kome osećate neprijatnost. Nastavite da dišete duboko, svesni kako se i ukočeni mišić, ili napetost polako opušta.

DOPUSTITE EMOCIJE

Osvestite svoje emocije i dozvolite im da postoje.

Nemojte se bojati onih neprijatnih. Što snažnije budete pokušavali da ih se rešite, to će se one jače vraćati i bićete ih svesniji.

Pogledaj i ove vesti...
1 od 68

Dozvolite sebi da budete tužni, da osetite patnju ili napetost.

Kada ovo uspete, emocije će postati mnogo blaže, a vi ćete uskoro poželeti da se pokrenete.

SKLONITE „ZIDOVE”

Oslobodite prostor koji vas okružuje, kako biste razmakli i svoje „unutrašnje zidove”.

Bacite sve nepotrebne stvari iz svog doma i ormara.

Kada uklonite sve ono što zatrpava vaš pogled, oslobodićete i novu priliku za novu energiju i emocije.

Šta je INTUITIVNA ISHRANA?

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.