15 minuta šetnje svaki dan može promeniti vaše telo

Sa novim načinom života i svakodnevnim dužnostima i navikama, ljudi su uglavnom u sedećem položaju i imaju sve manje fizičke aktivnosti. Sa lakim pristupom skoro svakoj informaciji koju ljudi imaju uz pomoć interneta, ne moraju da idu na druga mesta, već će samo kliknuti na svoje računare ili pametne telefone i posao je završen. Ali to nije dobro za zdravlje i za opšte stanje vašeg tela. To može dovesti do ozbiljnih zdravstvenih  problema.

Svi smo svesni da nemamo puno vremena za teretanu ili vožnju biciklom, ali postoji jedna jednostavna vežba koju možete uraditi u bilo koje vreme bez napora-hodanje.

Šetnja je lagana vežba, besplatna i lako dostupna svima!

15 minuta šetnje može sprečiti brojne zdravstvene probleme. Postoji više studija i istraživanja koji dokazuju i potvrđuju da šetnja može produžiti život.

  1. Ojačava vaše srce

To je sjajna kardio vežba i smanjuje nivo lošeg holesterola(LDL) i povećava dobar holesterol(HDL). 30 minuta šetnje može sprečiti i kontrolisati krvni pritisak koji može izazvati moždani udar.

Pogledaj i ove vesti...
1 od 2

2.Pomaže da izgubite na težini

Šetnjom u trajanju od 30 minuta možete izgubiti od 75 do 100 kalorija. Uključite šetnju u svoju dnevnu rutinu i uskoro ćete videti rezultate.

3.Daje vam energiju

Veruje se da je hodanje jedan od najboljih načina za povećavanje energije.Poboljšava cirkulaciju krvi i povećava količinu kiseonika u ćelijama.

4.Povećava količinu vitamina D

Vitamin D je važan za zdravlje kostiju i poboljšava imunološki sistem. Dakle, hodanje je savršen način da uživate u prirodi dok apsorbujete vitamin D.

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.