Roleri daju bolje rezultate od trčanja!

Trčanje polako izlazi iz mode svakodnevnih treninga. Vožnja rolera, sa druge strane, odlična je vežba. Evo kako se ove dve aktivnosti porede:

1. Trčanje i vožnja rolera u proseku sagorevaju približno isti broj kalorija.

2. Vožnja rolera je zdravija. Zbog toga što izostaje stalno udaranje stopalom u podlogu, tokom vožnje rolera zglobovi trpe mnogo manji mehanički stres.

3. Roleri bolje jačaju mišiće. Pokreti i stav tela pri vožnji rolera jačaju sve mišiće donjeg dela tela (zadnjica, butine, listovi, zadnja loža…). Stalno održavanje ravnoteže i relativno nestabilna podloga veoma doprinose jačanju svih mišića kora (trbušnjaka i donjih leđa, pre svega).

4. Vožnja rolera je zabavnija. 

Pogledaj i ove vesti...
1 od 11

Ako želite da vežbate guzu i stomak, a da pritom sagorevate kalorije na zabavan način, roleri su pravi izbor za tople dane koji nam predstoje.

Naravno, korišćenje adekvatne zaštitne opreme i izbor bezbedne lokacije se podrazumeva.

Pa zato – kacigu na glavu, i pravac najbliži park!

Ove mindfulness vežbe umanjuju stres i vraćaju motivaciju

 

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.