Ovoliko pešačenja dnevno je potrebno ako želite da smršate!

Magično dejstvo pešačenja već dugo je poznato velikom broju ljudi.
Možete ga praktikovati radi bolje kondicije, regulisanja telesne težine ili održavanja optimalnog zdravlja.
Jedna od prednosti pešačenja je unos kiseonika koji je preko potreban za normalno funkcionisanje mozga.
Bez obzira na godine i materijalnu moć, pešaćenjem se mogu baviti sve osobe jer nam je ono urođeno, nevezano za stil života koji vodimo.
Pogledaj i ove vesti...

Aerobik ŠTITI bolesno srce!

Kako pobediti opstipaciju?

1 od 3
Kako već upotrebljavamo mišiće potrebne za pešačenje, potrebno je samo vremenom povećati intenzitet i trajanje aktivnosti. Pod pešaćenjem se misi na aerobno-kondiciono i energično pešačenje, a ne na lagane šetnje.
Kada je aerobno pešačenje u pitanju, bitno je da prelazite pet do šest kilometara na sat tokom dvadeset minuta.
Već pomenuti unos kiseonika će zahvaljujući ovakvom hodanju biti veći, čime će dodatno da poboljša sagorevanje kalorija.
Ukoliko se odlučite na večernje pešačenje, poželjno je da ga obavite pre svog večernjeg obroka.

Svakako, ova fizička aktivnost ne mora da bude monotna– čak naprotiv. Možete je obogatiti slušanjem muzike dok hodate ili brzom šetnjom u društvu prijatelja.

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.