4 efikasne vežbe sa pilates loptom

Ako želite 1 spravu pomoću koga ćete moći da vežbate svaki deo svog tela, nabavite pilates loptu.

Pomoću nje, bez skakanja, umaranja i znojenja, možete idealno da oblikujete grudi, butine, leđa, ruke, zadnjicu i noge.

Evo nekih vežbica koje će vam u tome pomoći, i koje istovremeno aktiviraju različite grupe mišića.

  1. ČUČANJ SA LOPTOM

Držite loptu obema rukama ispred grudi. Postavite stopala paralelno jedno sa drugim i spustite se u čučanj. Spuštajući se u čučanj, spuštajte i loptu među kolena, i u trenutku kada ste već u čučnju, stisnite loptu kolenima.

Drugi nivo težine ove vežbe izvodite zadržavajući se duže u poziciji čučnja, a treći nivo – stojeći na prstima sve vreme izvođenja čučnjeva.

  1. ISKORAK SA LOPTOM

Držite loptu rukama ispred grudi. U trenutku kada iskoračite, podignite loptu ispruženih ruku, iznad glave. U trenutku kada ste već u čučnju i kada su vam ruke iznad glave, stisnite  loptu.

I ovde se jači intenzitet vežbe postiže zadržavanjem u poziciji čučnja.

Pogledaj i ove vesti...
1 od 11
  1. DODAVANJE

Ovo je jedna od najpoznatijih pilates vežbi. Lezite na podlogu ispruženih nogu, i ruku ispruženih iznad glave. Držite loptu rukama.

Pomoću tbušnih mišića podižite u isto vreme gornji i donji deo tela, trudeći se da nogama preuzmete loptu iz ruku, a da ne savijate ni ruke ni noge. Spustite nazad ruke i noge, a onda ponovite, premeštajući loptu od nogu do ruku.

  1. OTEŽANI TRBUŠNJACI

Lezite na leđa i podignite noge pod uglom od 90 stepeni. Uhvatite loptu između kolena. Držite loptu čvrsto, i podižite gornji deo tela, radeći trbušnjake.. Sve vreme stiskajte i loptu nogama.

Sedelnje na pilates lopti utiče na ispravljanje tela. Trudeći se da održimo ravnotežu, jačamo mišiže leđa i nogu, i podstičemo cirkulaciju. Na ovaj način, sve ono što radite sedeći inače statički i zamorno, pretvarate u fizičku aktivnost koja je odlična prevencija, ili oblik terapije ukoliko imate zdravstvenih problema.

Važno je samo da kada sedite udaljenost kukova od zemlje mora biti veća od udaljenosti kolena od podloge.

Ova hrana može vam pomoći da rešite problem HORMONSKOG DISBALANSA

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.