Ove namirnice mogu vam zameniti čašu vode

Dosadilo vam je da pazite na to da redovno pijete čašu do dve vode kako biste ostali hidrirani?

Ili vam prosto ne prija da se toliko nalivate vodom.

Postoje namirnice koje mogu biti deo vašeg obroka ili užine, a koje će vam obezbediti dovoljno hidriranja kao da ste popili veliku čašu vode .

1. Paradajz

Pored toga što je bogat vodom, paradajz je takođe pun vitamina A i C, bogat kalijumom, i moćnim antioksidansom likopenom, koji se bori protiv slobodnih radikala.

2. Karfiol

Karfiol se zapravo sastoji od oko 93% vode. Da biste ga što bolje iskoristili, isecite cvetove i jedite sirov karfiol sa ukusnim umakom od humusa ili paradajza.

3. Zelena salata

Pogledaj i ove vesti...
1 od 23

Iako je sve popularnije jesti kelj ili spanać umesto salate, ovo lisnato povrće takođe treba uvrstiti u svoj jelovnik, između ostalog – i zbog bogatstva vode i vitamina koje zelena salata sadrži.

4. Krastavac

Sastavljen gotovo u potpunosti od vode (95%), krastavac je bogat i vitaminima A, C, B i folnom kiselinom.

5. Lubenica

Osim što je ukusna, osvežavajuća i bogata vodom, lubenica ​​je takođe odličan izvor vlakana, kalijuma i aminokiseline koja pomaže u pobolj[avanju cirkulacije.

Zbog svega ovoga, lubenica se smatra jednim od najboljih povrća za negovanje kože.

Koliko je potrebno masnih kiselina da bi organizam bio zdrav?

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.