Ova hrana pomoći će vam da prevaziđete popodnevni stres

Stresu smo izloženi svakodnevno. Ipak, njegov najsnažniji uticaj obično se oseća popodne, nakon završetka radnog vremena, kada organizam oseća da može malo da se opusti, a opet - treba da ostane funkcionalan za sve druge obaveze i željene aktivnosti do kraja dana.

Mnogobrojnim istraživanjima potvrđeno je da određene namirnice, ako ih konzumirate u određeno vreme, mogu pomoći da se brže i lakše oslobodite dnevnog stresa, to jest – da ostanete mirni i fokusirani tokom čitavog dana.

Evo u čemu je caka:

Između 16 i 17 sati preporučuje se porcija svežeg voća u kombinaciji sa jogurtom.

Ovakva užina deluje osvežavajuće, ublažava umor, osvežava um, jača koncentraciju i harmonizuje crevnu floru.

Oko 18 časova preporučuje se da pojedete 1 grejpfrut, 2 jabuke, narandžu ili 2 mandarine.

Pogledaj i ove vesti...
1 od 24

Ovo voće bogato je šećerima koji podstiču lučenje hormona sreće.

Za večeru, između 18 i 20 časova, najbolje je pojesti dinstano povrće sa klicama soje.

Magnezijum i vitamin B iz ovih namirnica umiruju i jačaju nerve.

Uz ovakav režim, preporučuje se da veći broj kafa koje obično popijete tokom dana zamenite čajem od kamilice, kao i da ne konzumirate alkohol, posebno ne 15 minuta pre jela.

Hranom protiv lekova i slatkiša

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.