Koju hranu treba da jedete kada ste pod stresom?

Na skali od 1-10, koji je vaš svakodnevni nivo stresa?

Posao, odnosi sa bliskim ili nepoznatim ljudima, gužve u saobraćaju, vremenske prilike… Šta sve ne utiče na to da se kontinuirano osećamo napeto i razdražljivo?

Hronični stres negativno utiče na sve sisteme u našem telu, i može izazvati blage posledice (poput umora), ali može imati i fatalne ishode.

Aktivno upravljanje stresom zahteva promene u ishrani, kao i u stilu života. Evo namirnica koje će vam biti najbolji saveznici u borbi protiv stresa, ili barem – u aktivnom upravljanju njime:

1. Zeleno lisnato povrće (bogato magnezijumom)

2. Čija seme (osim magnezijuma, sadrži i visok nivo omega-3-masnih kiselina)

3. Avokado (bogat vitaminom B, koji čuva naše nerve i moždane ćelije)

4. Orašasti plodovi (bogati cinkom i magnezijumom)

Pogledaj i ove vesti...
1 od 87

5. Tamna čokolada (povećava nivo serotonina, a kakao takođe sadrži polifenole koji mogu bitno smanjiti stres)

6. Zeleni čaj (sadrži tanin, koji pomaže u relaksaciji i anti-stres terapijama)

7. Mahunarke (bogate vitaminom B)

Uvrstite ove namirnice u svoju dnevnu rutinu, i aktivirajte se fizički.

Zapamtite – svi smo izloženi stresu, samo znamo ili ne znamo, želimo ili ne želimo da naučimo kako da upravljamo njime.

 

Zašto je dobro da jedete ovsenu kašu za doručak

Pošalji odgovor

Nećemo deliti tvoju email adresu.